fielifia fielifia fielifia <3

15:18 |

Denna dagen har gått väldigt väldigt fort, började inte skolan förens 10 över 10 idag, skönt att vara hemma & ta det lilla lugna på morgonen (:

Nu sitter jag inne på handel & väntar på att Anki ska sluta, & då blir det sportlife, har inte tränat på ett tag nu ju ..
& ikväll kommer Ida hem till mig & nanar (:

Jadu, du får tycka att jag bara "festar, festar & festar" ,  "super, super & super", men det är faktiskt mitt eget liv jag lever, mina helger ser ut så, jag tycker om att festa & på så sätt träffa allt annat folk genom det + att det är jävligt roligt, & om du stör dig på hur mina helger ser ut så behöver inte du läsa min blogg, eller handlar det kanske om svartsjuka?
Antagligen kan du inte stå för din kommentar eftersom att du skriver från "anonym".

Nu på tordag ska jag träffa min saknade Fielifia <3
& i helgen vet jag inte vad jag ska göra, kanske
supa supa supa? eller va tycker du anonym? ;) haha



Puss Puss |

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: