| fredag - 08

IGÅR vid 1 duchade jag & gjorde iordning mig + städade mitt rum.



Senare tog jag 3 bussen in till stan med Mallan & Lillemor .. Vi köpte tejp, tog ut pengar & gick bort till matte & plingade jävel på hans dörr, hon hade all sin alkohol där & han öppnade inte dörren ..
Sen tog vi 10 i 4 bussen till brålanda, slog in paket hos lillemor & vid 6 kom mikaela & hämtade oss & körde oss till ronja .
Det var jag, mallan, lillemor, alexandra & ronja som var hemma hos ronja, först hade ronja lagat jätte jätte god mat, ris, kyckling i sås & efter vi ätit upp maten så körde vi julklappsleken, jag fick ett presentkort på 100 kr (: 
Senare kom Rolle & någon mer & hämtade oss & körde oss hem till Patrick röva, han fyllde år! 

Jag sov hos Ronja (:




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: