' | GOD JUL

GOD JUL ALLIHOPA (:

IDAG har min jul sett väldigt annorlunda ut, blev väckt klockan 10, så satt hela familjen i vardagsrummet & moa & amanda delade ut allajulklappar,sedan åt vi frukost & efter det gorde jag inte alls mycket, duschade & gjorde mig iordning, sedan åt vi julmat klockan 4.
I vanliga fall åker vi hem till mormor & morfar på julafton, äter mat vid 2, tittar på kalle anka & allt det & vid 5-6 kommer tomten (:

Men eftersom att amanda har/hade magsjuka så åker vi till mormor & morfar imorgon istället :)

18:13 | Nu lyssnar jag på musik,om en stund kommer Fia & Albin & hämtar upp mig, så åker vi till trollhättan, det blir första gången jag dricker på en julafton :P menmen, eftersom att jag ändå bara sitter hemma så är det ju inte fel att åka med dom & hitta på något skojjsigt (:

PUSS & KRAM

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: