´| IGÅR & IDAG

03:15 |

hejsan hoppsan gummisnopp!

sitter här på elevhemmet & lyssnar på när Ida ropar att hon har ont i magen  .. tänk tänk & tänk om hon har magsjuka, vill helst INTE ha det!

Igår åkte jag & anki till Brålanda, hem till christer & ricky, FEST FEST & FEST, fast det var inte så mkt drag där, mest trevligt lungt folk!
senare åkte vi in till brålanda, grannen till joel hade fest, jag sov hos Mallan!




Idag tog jag 20 i 4 bussen från brålanda & så hämtade mamma upp mig i resecentrum i vbg & när jag kom hem så var jag med robert, han hjälpte mig att plugga & sen såg vi på film, åt chips, popcorn & drack coca cola :) mums & mysist :)
Vid 10 över 11 så körde Johanna & sabine mig till elevhemmet & här har jag suttit tills nu, jag & ida funderar på att gå & lägga oss i hennes rum & spela tv-spel nu :)

 
Kram på dig


GODNATT | -

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: