Snart jul <3

hejsan!

I tisdads
hade vi uppvisning i aulan, "tänd ett ljus, jag vill ha en riktig jul, hej, tomtegubbar slår i glasen, stackars lilla tomten, julen är här, tusen juleljus", allting på teckenspråk förstås!
Det gick bra, men TRÖGT .. det va lite segt & sådära & idag hade vi uppvisning i aulan igen & då kom även döva dit & kollade, sen halv 10 åkte vi till kommunhuset & sjöng där med, det var nog roligast utav allt!

Igår åkte jag & lina med hem till Carro & Anders, för dom har ju flyttat till hus nu (:
det blev att jag sov över där, vi körde hem Lina & sen följde jag med dom hem igen, det va jag, carro, andera & kim!

Idag fick vi sluta 20 i 1, & då kom niklas & adde & hämtade upp mig, lillemor & lina, så åkte vi runt några varv i stan & sen lämnade dom av oss vid resecentrum, så tog vi bussen först till thn & sen till överby.
jag köpte leggins, 2 julklappar tills imorgon & hårfärg :)

Imorgon ska jag ta 8 bussen in till stan med lillemor & lina, för då ska vi titta på lucia & efter det ska jag hem, duscha & göra mig iordning, för sen på kvällen ska vi hem till ronja & så ska vi byta julklappar & efter det förmodligen fest hos patrick?
jeje, får se hur det  blir med allt ..



önskelista :
klocka med stort ur
bh / trosor / sockar
plattång
pengar





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: