roliga dagar?

ditt falska helvete!




I söndags blev det att jag, pernilla & ricky satt hemma hos henne & drack öl & grogg, mums!
I måndags skulle jag till brätte egentligen, men så var det teori & jag hade glömt att skriva om den dära hästsjukdomen, så jag sket i att gå dit .. det är alltid lika tråkigt!
I tisdags kom Rixky & christer för att ricky skulle hämta sin sprit & öl, men innan de skulle gå från pernilla, så kom dom på att det skulle va jävligt gött att ta sig en sup hemma hos christer, så då åkte jag & pernilla med dom & på vägen hämtade vi upp marcus. AJA BAJJA PÅ HANNAH! man dricker inte på en vardag & ABSOLUT INTE två gånger på en skolvecka .. men SKIT I DET!
Det va iaf roligt!




Igår skjutsade Ricky hem mig & pernilla till henne & så köpte vi chips, choklad & julmust, så tittade vi på film & lagade mat ..

jaja, hej

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: