UNDERBART <3

Nu sitter jag bara & skrattar åt mig själv, hur fan har jag kunnat slösa tårar på dig? allt har varit ett helvete ända tills nu!

Jag hoppas på att detta är seriöst, det verkar så hitils iallafall, tar dag för dag med varandra! du är förvånande hela tiden, så jävla intressant!
Pirr & pirr i magen =) <3

FREDAG,
Festade hos Taliban, senare gick jag, jocke, ida, swartling, lantz, tony & pernilla hem till jocke & fortsatte dricka, sen till elevhemmet & åt, efter det så visste vi inte vad som hände, allt sket sig typ så vi satt här & tittade på tv, sen blev det mys hos dig (:
LÖRDAG,
Va hemma hos dig hela dagen, vid 8 gick jag till elevhemmet, blev påskyndad till att duscha, sminka mig & ta på mig kläder, sen gick jag, pernilla, swartling, erica & emelie hem till jocke & drack (:
Senare gick alla hem till lantz, då gick jag & jocke hem till homom
IDAG,
har legat i sängen till typ klockan 4, sen åkte jag hem & åt, nu är jag på elevhemmet, ska snart se på sanningens ögonblick, har vart & köpt chips & julmust, så sen blir det mysispysis (:

PUSS PUSS


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: