Superduper helg (y)

HEJ

FREDAGEN började med att Johnny & Jonte kom hem till Lillemor & så fixade vi ÖL & sedan började vi att dricka.
Carro var även med (:
Det var en jävligt rolig kväll, du kom ju dit senare + att det var fest hos joel & grannen över. Så det blev  lite av varje.
Kvällen slutade med att jag fick världens utskällning utav Joel för ingenting, snefylla eller bara jävligt mensig? 

LÖRDAGEN började med en tur ner till Vänersborg, där mötte jag Malin & vi gick hem till Magnus.
Satt där i någon timma tills vi beslöt oss för att promenera hem till onsjö, så det gjorde vi =P
Fast på vägen tyckte vi att vi såg Robert åka förbi, & då ringde jag för att kolla om dom kunde skjutsa hem oss, men då såg vi fel på person, för han jobbade fortfarande & skulle göra det i 15 min till.
Så vi satt & väntade på honom, men innan Jan kom för att hämta "oss" kom Sabine & Angelica & skulle med också .. så då kunde ändå inte jag & mallan åka med, så då fick vi börja gå igen .. =p otur.
Vid kvart i 5 körde Mallans pappa oss först till Kvantum där vi mötte Fia & så delade vi på kött, vitlöksklyftor, dricka, potatissallad & fetaost m.m & sedan skjutsade han oss hem till Fia där vi skulle grilla.
Det var jag, Fia, Mallan, Ronja & sarah.
Efter att vi ätit gick vi upp & började grogga lite, & typ vid halv 11 skjutsade Sarah oss till Lövet i Brålanda, där va det full rulle, roligt (:

torsdag är det VALBORG, vad händer ?


Kommentarer


varför skriver du jämt sara med h? ;p

2009-04-27 // 22:35:59
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: