' | JÄVLA FEBER

hejsan!

Igår ringde mamma & sa till mig att jag inte skulle gå till skolan idag även om jag kände mig frisk, för att man ska vara hemma en feberfridag, men igår natt började jag känna av febern igen, började frysa & sådär, men tänkte att det inte var något!
Men sen imorse vaknade jag vid 9 utav att mitt huvud nästan sprängdes + att jag hade 39.1 grader feber, jag säger bara fyfan! så jag har legat från 9 till ungefär nu & försökt sova bort febern, har tagit ibumetin, så nu har jag 37.6 i grader.. men känner mig så jävla slö .. :(

Nu har Niklas åkt till BB för att hämta mamma & lillebror (: så jäävla otur har jag .. så bara för att jag fortfarande har feber så får jag inte hålla honom .. får vänta med det tills jag blir helt frisk .. hur roligt är det då .. :(

Robert <3 Hannah 27 januari - 09

Kommentarer


Haak

Hoppas att det blir bra mellan er nu hela tiden.

2009-02-01 // 00:33:09
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: