' | mirror mirror

13: 36 | IGÅR hämtade mormor upp mig & körde mig till tandläkaren, efter det åkte vi hem till hennes arbetskompis & fick massa killkläder, & när vi skulle gå till bilen så kände jag att jag började få tillbaka min feber, & det fick jag .. hade den hela kvällen igår + imorse när jag vaknade ..
Jag med världens tur har även fått ont i halsen + jätte hosta som gör ONT .. :( jaja!

Klockan halv 3 kommer malin hit en stund, det var längesen !
Sen ikväll vill Anki att jag ska komma hem till henne titta på film & mysa för att hon ska vara barnvakt & det vill jag verkligen! är så trött på att bara ligga hemma i sängen & frysa .. känner mig ännu sjukare då!

Nu väntar jag på att lillebror ska vakna, MYSIGT :)

Pusss






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: