barnvakter

hej

IGÅR, jobbade jag från 11:00 - 15:00 & när jag kom hem var Lillemor hemma hos mig & hon kom redan vid 12 med Veronica.
Vi gjorde inte så mycket, sjöng singstar :P
Lite senare på kvällen kom först Mallan & sen kom även Lina & höll oss sällskap (:
Sen hade Moa & Amanda dans uppvisning för oss, (som vanligt) & det kommer upp film & bilder på det när jag kommer hem imorgon.

FÖR

NU,
är jag & Lillemor hemma hos Kalle & Michaela & är barnvakter, (Niklas körde hit oss vid 9:00), de ska paddla kanot genom hela sketälven så dom är väl inte hemma förens ikväll.

Vi har tänkt att kanske kanske kanske dricka senare, men det beror ju på när dom kommer tillbaka :)

OM
en stund kommer nog Cusselina Elin hit, tror jag ringde & väckte henne, lät så iallafall! haha.

ha en bra dag !

Kommentarer


Carolina

Saknar dig..:(

2009-07-15 // 09:54:30
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: