Fredag

hallå

IGÅR, red jag först till brätte, ridhuset & efter det red jag ut en stund, trevligt!
När jag var på väg tillbaka kom Lina & mötte mig & höll mig sällskap hos Ida medan jag gjorde iordning Mosa.
Efter det åkte vi hem till mig & sen till "hemmakväll" & hyrde film "barnhemmet", köpte cheeseballz, sourcream & coca cola & på vägen hem köpte vi pizza "hawaii", haha, vi är två fetknoppar ;P

Linas Robert kom också & filmen var inte så bra & läskig som jag hade hoppats på, men bra  var den iallafall :)
Snälla dom var som lät mig sova bredvid dom i Linas 120 säng, haha !

IDAG, vaknade vi vid halv 11, åkte till sportlife & solade, sen till kvantum, men där hade dom inte det Lina skulle ha, så det blev en sväng till Maxi ist & efter det lämnade hon av mig hemma & nu ligger jag här i min säng, skriker av bränna,
lyssnar på musik & bränner skivor :D

 
VET INTE vad som händer idag överhuvudtaget, skönt att bara vara ibland.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: