hela veckan

heej

I TISDAGS, gick jag och jonte på bio, "flickan som lekte med elden" och den var verkligen jätte bra enligt mig :)

I TORSDAGS, var det invigning i arenan, äntligen :)

Nedanför är det vi, jag längst till höger från detta hållet :P
Närvöst var det allt men väldigt roligt!








I FREDAGS, Var det samma sak och det tyckte jag blev mer lyckat (y)
Efter det åkte jag, lina och lillemor hem och hämtade öl, sen körde lillemor till Brålanda, fick bli en hamburgare på rasta innan jag och lina åkte tillbaka.
Efter det åkte vi först och hämtade upp Jonte hemma hos honom och sen åkte vi bort till Robert och drack vin, cider och öl, spelade kort och tittade på nån komedifilm .. trevlig kväll blev det !

I LÖRDAGS,
körde Jonte mig till frändefors vid 20 i 6 så att jag kunde ta 10 i bussen hem, pluggade på teorin, klarade FAS C :D Vid 9 kom Jonte, tittade på "crossrodes", sov och nu sitter jag här framför datorn och väntar på att Ida ska ringa mig när dom kommit tillbaks till elevhemmet så att jag förhoppningsvis hinner träffa eerkas innan hon åker hem .. !

Pusshej!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: