morning morning

IGÅR, stack jag till körskolan direkt efter skolan, gjorde 5 test & nu har jag äntligen klarat fas A & B, så nu har jag endast & F kvar att klara före halkan :)

När jag blev färdig åkte jag hem till Lina, så bjöd hon på kättfärsås & spagetti, mums var det :)
haha, vi skulle igentligen ha pluggat för det behövs verkligen men det blev inget utav det, istället grejjade vi med hennes dator, fy skäms på oss !

När jag kom hem var väl klockan kvart i 7, limmade på alla mina bilder jag skrivit ut i en stor ram som sedan ska upp på min vägg, det blir nog bra det :)

Vid 10 kom Donken och mötte mig utanför dörren, så gick vi tillsammans ner till robert och fick väckt honom, så fick jag ut all min aggresion, SKÖNT var det !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: