skön helg

hej

I torsdags,
föjde lillemor med mig hem, tog det bara lugnt, tittade på andra avenyn och hjälpte syrran och emma med håret.

I fredags, åkte vi först till skolan klockan kvart i 12, sprang in på apoteket innan lektionen började och köpte "broddar" till invigningen ..
Efter lektionen åkte jag, lillemor och emelie in till stan och fikade på nordfälts, gottgott :)
Efter
det åkte jag och lillemor förbi ronjas skola föratt hämta min skinnjacka som jag hade glömt nån vecka tidigare hos henne.
När vi kom hem kom även mormor hem och bjöd familjen på ris, sås och kycklig, mumms !
Efter maten sminkade jag lillasyster Moa för att hon skulle på sitt första disco :)
Lite senare körde Niklas hem oss till ronja dit kom även Carro, så blev det en trevlig kväll med singstar, idol, nötter och dricka, hehe :)

I lördags, vaknade jag och lillen kvart i 10 och vid den tiden skulle vi befinna oss vid arenan för att möta upp klassen och sedan öva på isen, så vi fick kasta oss på den förbannade mopeden och åka dit, vi hade inte missat nåt nästan, så det var ju bra det :)

När vi kom hem till mig igen vid kvart över 11 åt vi frukost, rostad macka med varm choklad och grädde till, mumms!
Vid 2 tog vi bussen till Brålanda där Virre hämtade upp oss på beslisten, så åkte vi först hem till Kalle och Michaela och därefter långt ut i Gestad för att de skulle köra ute på åkern.

Klockan halv 6 åkte vi och köpte pizza, åt den hos Virre och de släppte av mig i frändefors så kom Jonte och hämtade upp mig och film blev det :)

Idag, blir det bilbingo igen, kul :D

Pusshaj

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: