Torsdag

Idag, började jag dagen med ett nationellt prov i svenska B, det gick nog bra :)
Efter det åkte jag hem och storstädade hela lägenheten och självklart fanns det ju en belöning, Niklas betalar mitt löshår för 1300 kr :)
Efter det gick jag hem till Anki och sen spenderade jag tiden med mormor som kom och lagade pannkakor och passade mina syskon medan mamma och niklas var ute och tittade efter utemöbler :)
Efter det åkte jag och anki till kvantum och köpte glass och därefter hem till Jocke en svängis.
När vi hade vart där blev det en till tur till kvantum för att köpa godis och cocacola ;)
När vi kom hem till mig så klippte jag Anki och tog en massa bilder!

Imorgon, spenderar jag min natt hos lillemor för att sedan åka till mellerudscrusingen på lördag.



Pusshej


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: