Vilket köksbord?

Detta köksbord "brännö", tycker jag verkligen är jätte fint och skulle nog passa in i vår nya lägenhet.
Vi har ju ljust kök som det är nu.
Detta vita köksbord tycker jag är stilrent och detta kan man även göra mycket med.
Jag kan lägga på svarta/gråa stolsdynor och passande dukar på tvären osv osv.

Eller ett sådant här vitt bord fast med en mörk ekskiva på istället för vit:


Detta vita bordet är ju så charmigt..

Sedan skulle jag väl kanske vilja tapetsera i köket till en mörk färg och då kanske det inte är fint med ett kritvitt bort utan istället ha ett sådant här: (fast en storlek mindre och bara två stolar)


Om vi skulle bestämma oss för att ha kvar det ljusa köket och bestämma oss för ett vitt bord så finns det även ett vitt "Öland", alltså det bordet här ovanför fast i vitt och samma stolar fast i vitt istället då?

Detta är så himla svårt..
Får nyklarna till lägenheten på måndag så då får jag verkligen titta efter och tänka, tänka, tänka på vilket bord jag vill leva med ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: