Gårdagen och idag

Igår började jag och leah dagen med att åka och hälsa på lillemor och carro :) vid fyra åkte vi hem och fick Mona på besök! Efter det åkte vi hem till mamma med familj och där fick leah vara en stund medans jag åkte hem till emelie och amir och hjälpte dom att måla vardagsrummet :) vid 8 åkte jag hem till mamma och nattade leah och inte långt efter gick jag och la mig jag med..

Nu har vi kommit hem och leah nanar och jag ligger i soffan och tittar på alladin i väntan på att carro och lilla vincent kommer på besök när hon lämnat de andra två barnen på dagis :)

Idag ska även pappa komma hit och hjälpa mig att ta ner tv:n i sovrummet och han har även köpt leksaker till älsklingen så det ska bli roligt att se va det är för något :)

I eftermiddag kommer joakim hem och vid fem ska jag och leah åka till onsjöskolan och titta på Moa som ska spela sitt instrument (det är öppet hus) :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: