Lite mer träning i vardagen

Imorse vaknade Leah klockan halv 6 och somnade om igen efter en stund och sov till halv 8.
Klockan halv 9 åkte vi hem till Carro och barnen och tillbringade hela förmiddagen där och åkte hem vid
halv 3 och fick besök av pappsen som även hjälpte mig att sätta på ett nytt torkarblad på bilen så att jag ser något i regnet :)
Joakim kom hem vid 4 och det kändes konstigt att se honom såhär på en måndag, så skönt att ha honom hemma igen och nu hoppas jag att han jobbar här ett tag framöver!
På kvällen har jag faktiskt tränat bodypump för engångs skull och nu har jag verkligen bestämt mig för att verkligen komma igång med träningen och Joakim vill också komma igång så idag var det andra dagen i rad som han vart och tränat han med så nu i fortsättningen tränar vi varannan dag och lchf blir det på menyn här hemma from onsdag :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: