Lite nytt i garderoben

Idag vaknade stumpan klockan 7, så det var bara till att traska upp, byta blöjan, göra iordning välling och lägga sig framför tv:n :)
Vi har inte gjort mycket alls idag förutom att jag nu på kvällen vart och solat här borta där vi bor och handlat mat på kvantum.
Pappa kom hit och hälsade på en stund förut på dagen och hade som vanligt inte kunnat låta bli att shoppa kläder till Leah och detta fick hon idag:
Och detta fick hon förra månaden:
.
Det är så himla roligt med kläder!! Nu på onsdag ska jag och leah hämta upp Joakim på jobbet och åka till Överby och handla kläder till oss alla tre. Det behövs kan jag ju säga! Iallafall till mig och Joakim men sen kan jag inte låta bli att köpa kläder till Leah heller.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: