5 månader och 22 dagar

Idag satt Leah helt själv för första gången! Tänk att hon redan är 5 månader och 22 dagar, helt otroligt vad tiden går fort och jag skulle inte klara av att leva utan henne för en sekund. Hon är mitt hjärta och min själ..

snart är hon 6 månader gammal och då är det bara 6 månader kvar tills hon är ett år.
Jag undrar så hur hon kommer att se ut och vem hon kommer att vara lik), kombomer hon att ha brunt hår eller blont? Kommer hon ha mina ögon eller Joakims, kommer hon ha mina tår eller hans? kommer hon le som mig eller joakim. Sådana tankar far omkring i huvudet ibland.
Jag undrar även så hur hennes personlighet kommer att vara som 1 åring, 2 åring, 3 åring osv osv.
Det ska bli så otroligt roligt!! och jag är så glad att jag har allt detta att se fram emot.

Hennes 1 års dag, teater i skolan, teckningar, första cykelturen, första tanden, första gången hon går på disco, första gången hon övningskör. å va underbart :)

Jag och anki låg och pratade om detta häromdagen och man blir alldeles varm i hela kroppen när man tänker på det! att man faktiskt har ett barn man nu lever för och skulle göra precis allt för att skydda!

Nu prat om annat.
Jag hade tänkt att följa med Lina på teknikpasset bodypump imorgon men när jag gick in för att boka förut var det fullbokat så jag går nog på MRL:en istället!

Nu ligger Leah och sover och det har hon gjortg sen en timma tillbaka, väldigt trött ikväll och jag ligger i soffan och ser på desperate hóusewives och Joakim ser på tv:n :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: