dagen i ord

Idag startade min dag klockan 11 då Leah vaknade och efter en timma fick jag te besök av anki och melwin och det blev färgning av ankis hår :)
Vid 3 kom pappa hit och hjälpte mig att sätta upp två hyllor i hallen och även puffa till min otympliga soffa som är i dun som var totalt nersutten så nu ser soffan ut som ny igen!
Vid halv 4 kom även mormor hit och hälsade på och drack kaffe.

Jag börjar verkligen bli nöjd här hemma nu när allt böjar falla på sin plats. Det ända jag har kvar nu är att sätta upp hyllor i vardagsrummet och över sängen i sovrummet.

Nu har vi vart i stora lägenheten och tömt det mesta, nu är det baralite skräp kvar som vi tar imorgon i samband med städningen och sen är det klart, skönt att bli av med den hyran för joakim!

Lillemor ringde mig förut och berättade att tjänsten ligger ute på jobbet nu så om en stund ska jag bort till anki och tobias och få hjälp med att skriva CV så nu hoppas hoppas hoppas jag att det blir jag som får den, det skulle ju vara helt underbart med fast jobb att komma till när mammaledigheten är slut!

Leah sitter mycket bättre själv nu.
Testade att sätta henne på en filt igår och la tre kuddar på den, en på vardera sida av henne och en bakom när hon faller baklänges eller på sidan men hon sitter väldigt bra och länge nu jämföres med för bara några dagar sen och det är så otroligt roligt men det går ju så fort. Snart går hon här runt bordet och ska på allting med händerna och då blir det mer att göra :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: