Ikea

Idag har jag spenderat dagen på ikea med mamma, anki och jessica (ankis mamma), jätte trevligt! Jag och mamma har inte fått en ensam tid på flera år så det kändes guld värt!

Jag handlade en expedit hylla som vi monterat ihop och ställt i hallen och till den köpte jag fyra stora svarta förvaringslådor.
Köpte även en korg till Leah som hennes leksaker kan ligga i, istället för i babygymmet där jag slängt det i en hög för att få bort det ifrån golvet innan.
Köpte ett ljus att ha i ena lyktan vi nu ställt i vardagsrummet istället för i hallen.

Det blev inte så mycket denna månaden för att pengarna inte räcker till men nästa månad blir det en ny trip dit och då ska jag och joakim köpa förvaringshyllor och lådor in till stora garderoben vi sedan ska dela på så att lillsnuttan får en garderob istället för att knöka ner alla hennes kläder i byrån så det blir nog bra :)

Nu har vi precis ätit mat, idag blev det en röra med kyckling, lök, papprika, ost, lätt fraich och curry inrullat i taccobröd in i ugnen.

Nu ska vi natta Leah och sen sova själva för det väntas jobb för joakim imorgon och jag är trött efter en heldag av ond rygg och mycket folk. natti!


Kommentarer


Va kul! :) Har också tänkt att köpa en expedit fast till Willes rum sen när vi flyttar. Väldigt praktiska och fina :)

2012-01-29 // 21:52:00
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: