jobbigt

Det är så otroligt krävande att jag hela tiden tänker på min kropp.
Att jag hela tiden jämför mig med bilder från förr och även andra som är smalare än vad jag är.

jag vet att jag fått barn men jag har aldrig vart riktigt nöjd med min kropp förutom när jag tappade en massa kilon så att jag tillslut vägde 57 kg och var då jätte smal och då blev även brösten liten C.
Då var jag nöjd med min kropp för så smal ville jag vara tills jag blev gravid och nu väger jag 67 kg och det tänker jag på flera gånger dagligen + att bh:arna jag hade när jag blev så smal inte passar mig nu varken på omkretsen eller kupan. Nu har jag 85D och då hade jag 75C och den var även lite stor runt och på kupan.

Det som är jobbigt är att jag vill göra saker men det blir inte av. Jag vill tex komma ut och gå varje morgon innan frukost, men när jag går upp såhär tidigt och känner mig hungrig är det jobbigt att ta en promenad innan och dessutom nu när det är så kallt ute.. MEN eftersom att jag verkligen vill vill vill gå ner till 57kg igen MÅSTE jag ut och gå. Jag har iallafall börjat äta mindre kolhydrater och socker så nu när jag är småhungrig äter jag lite solrosfrön utan saltat skal och dricker vatten till det, tar inte lika stora portioner som innan.

Det är så lätt att falla tillbaks i det svarta hålet men nu SKA jag gå ner 10 kilo och så är det, innan sommaren!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: