denna månaden

Denna månaden är väldigt tajt med pengar eftersom att det är både möbler för 3250:- + 5500 kvar för Leon att betala.. men jag har ändå fått köpt mig ett nytt ljud av joakims syster Jonna, så nu ÄNTLIGEN kan jag lyssna på musik hemma igen!! Joakim kan få utbrott ibland och bli så arg så att någonting möjligtvis kan gå sönder och denna gången blev vårt ljud drabbat men nu såå!
 
Sedan har jag vart och tittat på nya skor men som vanligt tar min kräshet över och då hittar jag inga alls, men har nu efter många om och men bestämt för mig för ett par vita kängor som är snygga till både leggins, jeans och shorts och som dessutom är rea på nu så de kostar endast 149:- :)
Det är så svårt att hålla sig en hel månad med att inte köpa någonting alls till sig själv och i vanligt vis är det Leah som får kläder fast än att det är hon som har mest kläder av både mig och joakim men det finns ju såå mycket fint!!
 
Tänk att min älskade lilla tjej om precis en månad fyller 1 år.. tiden går så otroligt fort!
Herregud, nu känner både jag och joakim av att 1 års trottsen smyger sig på.
Nu har hon börjat dunka sitt huvud i saker tills hon får ont och sedan låtsasgråter hon och när vi säger ajja bajja till saker hon gör som hon inte får så slår hon med händerna i golvet eller (i ståläge stampar med båda fötterna i golvet) och skriker och sedan tittar hon på oss.
 
Det är så roligt att det så tyligt märks att hon verkligen börjar att förstå på ett helt annat sätt än vad hon tidigare gjort. Vad hade jag gjort utan henne i mitt liv? Helt otroligt vad jag älskar henne, kärleken är så stark att den inte går att beskriva i ord <3
 
Snuttan har vart sjuk i ett par dagar, lös i magen, kräkts och haft hög feber men nu är det mycket bättre :)
 
Nu sitter jag här på jobbet och gör min tredje natt och kan ju inte säga annat än att jag är trött men nu är det bara 5,5 timma kvar tills jag får åka hem och sova.
Leah sover hos 'mormor' inatt eftersom att jag slutar här imorgon klockan 07:10 och joakim börjar sitt jobb klockan 7 i trollhättan och då hinner jag ju inte hem imorgon och ta Leah så jag hämtar henne när jag vaknat imorgon istället!
För att orka med morgondagen så behöver jag verkligen sova i lugn och ro i ett par timmar efter att jag kommit hem.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: