Grattis mamma <3

Har precis gått på natten och börjar den med 'gossip girl' och sen alla nattsysslor som skall göras.

Idag har vi vart på bvc och till sällskap hade vi mormor och leah är hels 73,5cm lång och väger 9300g, hon växer!

Efter bvc åkte vi hem till mig och fil besök av mamma som fyller 40 år idag och av oss har hon fått en ny cykel + barnsadel, presentkort 300:- på lindex, presentkort 400:- på evas klipp, blommor, smörgåstårta + ett kort där det står att jag och malin ska bju ut henne till koppargrillen nästa helg och hon blev vääldigt nöjd med allt :)

På em åkte vi hem till dem och blev bjudna på pizza och till efterrätt jordgubbar med grädde.

Har bara sovit 30 min idag så jag lär ju inte vara så pigg inatt, men det får gå an :) saknar verkligen min lillplutta och älskar henne så att det gör ont <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: