redig tjej

Idag startade jag dagen med mys med familjen och klockan 12 gick jag och mötte upp Emelie och tog följe med henne när hon skulle hem ifrån jobbet. Jag fortsatte bort till sportlife för att sola men det var obemannat så för mig blev det ingen solning utan gick på crosstrainern i 25min istället.

på vägen hem gick jag upp till Emelie och tog en kopp kaffe innan jag fortsatte hemåt.

Klockan fyra åkte jag tillbaks till sportlife för att gå på ett 'body pump' pass som  verkligen känns i både ben och armar nu och det lär inte bli skönare tills imorgon..

Ikväll har jag och leah spenderat vår tid hos emelie och amir och ätit hemmagjord pizza framför big brother :)

Imorgon startar jag och leah dagen med en promenad bort till tygladan med emelie och klockan 14:00 ska vi på en lägenhetsvisning på torpavägen, hoppas nu att den är fin men det är ju inte där jag vill bo så jag tackar nog nej..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: