Mina inlägg läggs inte upp på flera dagar

Inlägget som uppdaterades förut var inte igår utan för flera dagar sedan.. Internetet är knäppt!

Igår åkte jag, joakim och leah till överby och köpte present till elizia och efter det åkte vi hem till carro och patrik och grillade. Vi åkte hem vid 8 och lite senare kom Jonna hit och sov över.

Jag va ju på ullared häromdagen och det va verkligen jätte trevligt att åka bussresa med lite känt folk från onsjö och mamma, ensam utan syskonen!

Jag köpte bla. 3 par vantar till leah, tre mössor till leah, nappflaska droppfri, haklapp, klänning till leah,väckarklocka, tidningsställ, en hjärtram, neccesär björnborg till joakim, t-shirt till joakim, björn borg deo till joakim, parfym britney till mig skälv, rakhyvel till joakim, jumpsuit till mig själv, sängkläder till leah m.m


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: