Lugnt och gott

Igår var både jag och leah fria från dagis och jobb så det var en helt underbar lugn dag.
På dagen var vi ute med Sabine och mindy och gick och lekte på lekplatsen och sedan följde vi med dom hem en stund och klockan fem körde jag hem leah till joakim så att jag fick kört saker till återvinningen och lite så:)

Efter att jag vart rädd för att någon idiot höll på och härja i trappen och bonkade på massa dörrar och även min och höll för nyckelhålet så åkte jag och hämtade leah igen!

Idag är också en helt fri dag från jobb och dagis så nu på morgonen har Caroline och Vincent vart här på besök och efter leahs tupplur vid 12 ska vi ta en långpromenad med Jonna och lennox och ikväll blir det film och lugnt här hemma med tända ljus :)

Idag har jag även klippt lugg på leah :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: