Dagen

Idag startade jag och leah med att åka hem till Mallan och leah fick busat med Bella och vi drack kaffe :)

Vid 1 åkte vi hem till mamma för att mina syskon ville träffa Leon medan jag gick på en lägenhetsvisning så nu är jag jätte pirrig!! Hoppas hoppas hoppas verkligen nu!! Den hade vart helt perfekt för mig och Leah.

Klockan 18:00 kom Anna och hennes familj och hämtade min älskade lilla leon, jag vet att det är bäst såhär för som ensamstående kommer jag inte ha tid för både honom och leah och jag måste kunna slappna av också och fokusera på jobb utan att behöva bekymmra mig om hundvakt osv osv.

Nu på kvällen lagade jag och mallan baconinlindad kyckling med vitlök/ört philadelphia i mellan och sås och ris och sen gick vi upp till sofia och färgade hennes hår och åt godis :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: