Bvc

Var på bvc med Leah igår och hon väger nu 11kg och är 80 cm lång, för ett halvår sedan vägde hon 10,7 men det var tydligen ingen fara att hon gått upp så lite...
Sen att hon äter så lite och blivit så grinig kan vara för att det vart mycket bråk under separationen mellan mig och joakim trodde bvc sköterskan.. Inte roligt att leah känt av detta.. Han sa att vissa barn märker av det mer än andra och leah verkar vara en av de barn som gjort det men nu har allt bråk lagt sig så nu handlar det nog mer att hon inte förstår varför mamma och pappa har varsitt hem istället för ett gemensamt eftersom att hon nu är både hos mig och joakim när jag jobbar kvällar.

Idag slutar jag två och då ska jag hämta älsklingen på dagis och sen får vi se va vi ska hitta på idag :-) längtar tills fredag för då är jag ledig!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: