Dagen

Fick förmodligen magsjuka igår och haft skit ont i magen hela natten, har inte kommit något ur munnen men från baken hela natten men idag har det inte vart något förutom lite ont i magen och illamående. Eftersom att leah sov över hos joakim inatt fick jag för en gångs skull sovmorgon vilket jag verkligen behövde efter allt spring fram och tillbaks till toaletten hela natten... Sedan åkte jag och hämtade lillsnuttan så blev det massa mys framför tvn <3
Imorgon ska hon få åka till dagis i ett par timmar eftersom att hon inte vart där på några veckor och jag är ledig hela veckan är det nog bra om hon får komma dit lite för hon har blivit så otroligt mammig och gråter när jag ska lämna ifrån mig henne så vi får se hur det går imorgon...

God natt


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: