Lördag 15.49

Här var otroligt längesen jag skrev någonting, har inte känt att det har vart viktigt bara..
 
Nu är det ju midsommarhelgen och igår jobbade jag fram till klockan 14.00 och efter det åkte jag med leah och familjen till ursand och firade midsommar där och det blir nog så att vi hyr en liten stuga där nästa år och firar där då med för det var väldigt mysigt och campingen är ju jätte fin och även om det är väldigt nära hem så är det ju ändå mysigt att sova i en stuga för omväxlingens skull.
Där nere åkte vi häst och vagn oh leah tyckte att det var så roligt så hon fick åka en gång till. Sedan reste man upp midsommarstången som alla barnen fått vara med och sätta ihop och sedan dansade allihopa runt stången och sjöng och sedan finns det ju olika aktiviteter, mysigt :)
 
Efter vi vart där körde jag hem snuttan till Joakim för at han skulle iväg till en kompis som också har barn så då ville han ha med sig Leah så vi delade på dagen och så sov hon där och då satt jag hemma med lillemor och robert och tog några öl och cider och åkte sedan till My och Kim och tjatade och bev kvar till 3 inatt, trevligt då det inte händer allt för ofta nu för tiden.
 
Idag har jag hämtat Leah och nu sitter vi och ser på barnkanalen och äter havrekuddar till snacks ;)
Imorgon är en ledig dag för mig med så nu blir det en hemmakväll och hemmadag imorgon.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: