fyfan för allting

jag HATAR kärleken!

Jag vet inte vad jag vill överhuvudtaget, allt känns jobbigt!
Jag vill ha dig, du är så trygg, omtänksam, jag går före allt annat i ditt liv, ´när du håller om mig, så håller du om mig med hela ditt hjärta, jag är rädd .. jag kan inte ge dig allt det du ger till mig, jag bara får, får & får, men kan inte ge något tillbaka. Jag är inte som du & jag kommer aldrig att bli det heller, men jag vill ändå förändra mig, vara lite gulligare emot dig,.
men på andra sidan hjärtat så är är det något som säger att jag aldrig kommer att kunna förändra mig, jag kommer alltid vara så som jag är nu, annars är jag ju inte jag.

sen är det du, du lovar mig saker, men skiter i det. "Hannah, jag lovar att jag inte är som dom andra flesta killar, jag ska inte såra dig", & sen den andra saken du LOVADE mig att aldrig göra så länge du var med mig, den grejjen gjorde du ändå, fyfan säger jag bara! jag strävar efter dig som en jävla åsna, medans du skiter i vad jag säger & du visar absolut ingenting tillbaka,jag orkar inte med detta längre, jag blir bara mer & mer förstörd av att tänka, jag vill utesluta dig så att allt blir såmycket enklare, men jag vet inte om jag vill det.
haha, jag menar ni tycker ju att det första alternativet är en självklarhet, já vet!
Jag tycker också det, men eftersom att du var en riktig fin människa som jag lärade känna dig, så står jag fortfaarnde fast vid det, .
Jag vet inte hur jag vill ha det emd någonting, jag vet iallafall att jag inte vill detta mera, jag sårar dig så inm i helvete, medan du går / väntar på ett svar, ett svar som jag förmodligen inte kommer att kunna ge dig just nu, för just nu är det jag som behöver tid för mi själv, tid för att kunna tänka ut allting, tänka på hur jag vill bygag upp mitt liv, jag vet att det är dig jag vill ha vid min sida i livets gång, men något säger mig att det är fel, det känns fel iallafall. jag vet inte vad det är som kan vara fel, eftersom att allt du är, är perfekt, klart att alla har negativa sidor, men dina posetiva sidor slår ingen igenom, jag kommer aldrig att hitta en sådan fin kille som du är.
jag är bara så jävla trött på mig själv just nu .. förlåt ..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: