- sommaren

halloj

I fredags kom Carro hem till mig & då åt vi pannkakor & gjorde oss iordning för fest :)
Klockan 6 kom pappa & hämtade oss här & körde oss hem till Carro & kvällen blev riktigt trevlig förutom att jag & Carro råkade däcka bara så där,
så när jag vaknade på morgonen så undrade jag varför jag låg i deras säng & inte hemma, med tanke på att jag lovat robert att jag skulle sova hos honom, haha. (men så kan det gå)

Jag & Carro städade hela huset medans Anders var på jobbet & sedan fick vi våran belöning = PIZZA, haha!
De körde ner mig till Kvantum vid halv 5 eller något & där hämtade mamma upp mig & sedan varjag barnvakt åt Robin i ca en timma för att mamma, moa & amanda
skulle äta på Mc donalds, sov hos robert!

Idag ringde Carro & väckte mig halv 10 & sa att hon & anders skulle hämta upp mig om ca 30 min, så då var det bara till att gå upp till mig & duscha :)

Jag köpte : scarf, örhängen, baddräckt, trosor, spännen & solglasögon, Nu är jag laddad inför sommaren ;)




Det blev en typ sånhär, fast helbrun.
(jävligt stor i rumpan, men skitsam!)



Kommentarer


Carolina S

De va riktigt mysigt den helgen.:d du får gärna komma flera gånger hurru...;P

2009-03-12 // 14:17:23
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: