Fredag & lördag

hejsan

I fredags åkte jag, robert, jonas, johnny, hans flickvän & ante ut i jonas plimmot (eller hur det nu stavas), drack grogg & lyssnade på skön musik, senare åkte vi hem till någon som hade fest & där stannade vi en stund, var roligt att retas med flirtisen lite!
Kom väl hem runt 3 på natten,.

I lördags var jag, robert, lillemor, johnny, ante, malin hemma hos robert & drack öl, senare kom även christian, ljungeldjuret & tobbe dit, jag drack 3 öl på typ 6 timmar, kände mig verkligen inte sugen på att dricka för andra dagen, så fick räcka så :) Senare blev allt ett jävla helvete pga. en viss person som betedde sig så jävla dåligt! respektlös så in i helvete!

Idag låg robert bakfull som ett as, så jag, ante, lillemor & johnny åkte till Mc.donalds & sen gick vi även in på siba & kollade i lite affärer, jeans!

Nu gör jag inte så mkt mer än att sitta i sängen & skriva här, nu kom Lina & vi ska gå ut & ta en promenad (:

Puss & Kram

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: