' So sick

hejsan!

Idag har jag jobbat A tur, & vi var i köket idag, inte så jätte roligt, men det fick gå :)

Efter jag slutat ringde Carro & sa att hon & emelie (hennes syster) stod utanflr Näl & väntade på mig för att jag skulle följa med till fairline för att carro skulle pierca sig, så det gjorde jag! finfint, haha!
Efter det skjutsade emelie tillbaka mig till näl så jag fick hämtat mopeden. När jag kom hem var mormor här & pratade lite, & då skrev Malin sms & ville gå ut & gå med mig, så det gjorde vi, en ganska bra bite ändå, skönt!

Nu gör vi inte så mycket, jag ska snart nana & mallan ska gå hem till sin pappa

Längtar till lördag, sexparti & sen kanske båberg :)


Kommentarer


Carolina

JA vill till båberg, men känner mig taskig om vi åker.?! är vi de.?!

2009-03-27 // 07:30:43
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: