' Jobba

I måndags
var det min första dag på bb, det var jättebra!
Jag fick ta POX prov på varje bebis som skulle hem, det var pilligt, men väldigt roligt att lära sig (:

Igår var jag ledig & gjorde inte så mycket.
Mamma & Malin skjutsade hem mig till pappa så jag fick hämtat min moped så jag har något att åka med sen i sommar!

12:52 |  är klockan nu & jag börjar klockan 14:00, så får åka vid halv 2 :)

Idag väckte mamma mig klockan halv 9 & la robin brevid mig för att hon skulle gå & lämna moa & amanda på skolan & på dagis.
Gick upp & satte mig vid datorn, sen vid 10 kom Robert upp & jag duschade, åt frukost & nu sitter jag här :P




Kommentarer


väldigt fin bild gumman <3

2009-03-19 // 18:58:42
emelie den coola http://emjohansson.blogg.se/

saknar dig! (:

2009-03-21 // 05:46:59
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: