' sexparti

I fredags kom Lillemor, Johnny & Ante & hämtade mig här på onsjö & så åkte vi hem till Lillemor.
Då hände det grejjer, fick äntligen upp hennes gardiner i vardagsrummet, tog ut ena delen av bokhyllan så att det blev en tv-bänk & fick låna damsugare utav Joel så att vi kunde dammsuga hela lägenheten.
Sedan blev vi bjudna över till Joel där han & sthare spelade guitar hero & drack grogg & då fick jag & lillen 2 öl var, snällt :)

När vi skulle sova så ringde Elin jättefull & sa att jag skulle öppna dörren åt henne, & då kom hon inrusande & babblade om någon äcklig gubbe som förföljt henne på pizzan, haha!
Sedan kom Joel in stupfull & babblar, puh! :D

Igår
åkte jag, lillemor, pappa, malin, michaela, ronja & fredrika hem till Carina för att fira Kims födelsedag :)

När vi kom hem till Lillemor igen så dammsög vi igen & sedan duschade vi & gjorde oss iordning & sedan blev det till att dricka öl & grogg :) mums!

Klockan 7 kom tjejen som höll i sexpartit & gå var det bara till att lyssna, titta & känna  ;) hehe!

Jag & emelie gick till rasta & käkade mat & då ser vi en bil komma & sladda, & vad händer då? JO, POOOFFF! hahahahaha fyfan va vi skrattade! :D:D:D
Vid 2 tiden kom Jan&Carina & hämtade oss i bröl & så körde vi Emelie till stan samtidigt :)

LYCKAD KVÄLL (y) :)

I dag ska jag & petronella ta en promenad, & imorgon ska jag jobba A tur, så då blir det till att lägga sig tidigt idag ..


Kommentarer


Carolina

hörde att det var en hel del bråk efter att ja å anders åkt:?! Vad hände egentligen.?

2009-03-29 // 22:55:27
Alexandra

Jag hörde att de va Robert som hade kört bilen och krockat i ngt :S Men de va Ante då asså?

Haha, så klantigt och onödigt!

Puss <3

2009-03-30 // 17:16:08
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: