' siba / fika / träna

I förr går åkte jag, emelie & lillemor till siba direkt efter skolan & på bussen kom Therese & Ida på & dom gick även med oss till Mc Donalds & sen skildes vi åt.
Jag & lillemor köpte skor & jag köpte en navelpiercing, emelie köpte ett par jeans, blåa chinos, brunt linne & en "orange" tröja, sen kommer jag inte ihåg.
Sedan åkte vi hem till mig och Emelie tog bussen hem vid 9 & då gick jag, lillemor & robert hem till Malin en svängis & tjötade & efter det så nanade jag & lillemor hos mig.

Igår åkte jag, emelie & carro in till stan direkt efter skolan & fikade på nordfälts & efter det gick jag & carro till sportlifr & tränade, först 10 min på rullbandet & sedan 2 pass, första s-core & sedan bodypump, JOBBIGT!

Idag skulle egentligen jag & carro åkt & tränat, men när skolan slutade så kände vi verkligen inte för det, så istället åkte vi in till resecentrum & tog en fika, kanelbulle & varm choklad :) Det gjorde vi för att jag skulle vänta på min buss hem & hon skulle bli hämtad utav Anders i stan!

Puss

Kommentarer


Lina Bjurström

Haha era sötisar :)

2009-03-12 // 22:11:48
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: