' STOPP

× Hej

Igår kväll frågade vi Erica om vi fick låna mopeden hem till Stampe & vad är svaret, jo NEJ, som vanligt!
Men sen gick det en timma & då körde johannes dt oss, WOW va snällt utav Erica att ens fråga honom!
Han körde oss hem till Stampe, & där´var även Emil & vi såg på film.
När typ halva filmen hade gått så somnade jag & vaknade halv 3 utav att Joel ringde, full :P
Han ille att jag & fia skulle komma it & dricka med dom, men fan heller! det orkadde vi INTE.

Idag blir det nog till att rida & sen måste jag hem & sova väldigt tidigt idag om jag ska orka komma upp imorgon .. fast först idag måste mamma köra mig till BB så att jag vet vart jag ska komma in imorgon !

Imorgon börjar min APU, jag ska vara på BB i 4 veckor :)
Fast jobbigt att gå upp typ vid 4 dom flesta mornarna när jag börjar kvart i 7 .... måste ta 6 bussen om inte ännu tidigare ... :( får panikångest!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: