' Fielifia <3

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Denna helgen har jag ÄNTLIGEN fått ha Fia, haha!
Ovanligt att vi får en hel helg tillsammans :)

Igår skulle jag & fia mötas i stan, men så missade hon bussen från frändefors, så jag tog bussen som gick just då & åkte till Fia istället, sedan tog vi 1 bussen tillbaks till vänersborg & badade på vattenpalatset, vi simmade 2000 m :)

Efter det drog vi hem till mig, kopplade i min dator till dvd i vardagsrummet, hööög musik, lagade mat (köttbullar, potatis & egen brunsås) mumms!
Sedan drack jag grogg & så gjorde vi iordning oss inför fest. & första festen vi begav oss till var lillemor, sedan en fest där potta, thim & dom var på, efter det till Roger &  till sist hem till Erik Nilsson.
Kvällen för mig var inte så jättebra med tanke på alla jävla tankar som kom upp i huvudet när jag såg allting .. Undrar varför folk alltid ska ljuga ..?

Alla går vidare förutom jag & det är jätte jobbigt !

Idag vaknade vi vid halv 10, gick upp till mig & tittade på "coyote ugly" & fia somnade igen & sov till typ 12 :P
Mamma kom in & sa att vi skulle bege oss till frändefors, så då gjorde vi oss iordning & sedan åkte vi.

Men på vägen bad mamma mig & Fia gå in på lindex åt henne & köpa mascara åt henne, & tjejen i kassan tog en sax och skulle sprätta upp tejpen på mascaran & när vi kom in på hemköp så tittade jag på den & då hade hon råkat göra sönder locket på den + att jag råkat köpa blå istället för svart, så jag gick tillbaka in & sa detta, att jag ville byta mascara & då var det en annan TANT som sa, -"vi byter inte mascaror här" & då förklarade jag som det var & då sa TANTJÄVELN -"nää jag har svårt för att tro att vi skulle kunna göra något sådant" & argare & argare blev jag & då säger hon "gå bort till Malin & prata med henne som du köpte den av" & då började jag fan att lipa.
Jag klarar fan inte sånt! först är jag så jävla blyg när det gäller sånt, att byta saker man köpt & sen när hon inte tror på det jag säger så blir det ännu värre!!
Så jag gick ut till bilen & sa detta till mamma, så då gick hon in istället & då fick hon en ny.
JÄVLA SATKÄRRING!!

Nu sitter jag & fia uppe på hennes rum, lyssnar på musik & funderar på att dra hem till Stampe eller nåt.

Puss & kram




Kommentarer


Carolina

Vad hände i fredags.?! varför blev du ledsen:!?

2009-03-15 // 10:41:52
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: