fest & barnvakt

Hej

IGÅR kom Rosie & hämtade upp mig hemma på Onsjö & sen Lillemor på skolan & så åkte vi til Brålanda.
Vid 6 kom Malin, Carro, Ronja & lite senare kom även Emelie & Frejja.

Kvällen var skitbra enligt mig, kul att Joel hade fest samtidigt tycker jag. Mycket roligt folk !
Kvällen avslutades vid ca halv 6 eller nåt på morgonen då vi va hemma hos Norén en stund.

IDAG vaknade jag, emelie & lillemor vid 10 & gick ner till affären & köpte cheeseballs, coca cola & chips =D MUMS !

NU sitter jag & lillemor hos Kalle & Michaela & är barnvakter åt dessa söta barn (:
                                                          

Kommentarer


Men där är ju mina sötaste barn :)

Tackar för hjälpen!

Kram

2009-05-09 // 23:59:00
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: