hannipanni & ankipannki

IGÅR fick vi för oss att vi skulle dricka, & då hade Ludde tjatat på Anki att vi skulle komma dit, & när vi väl tog bussen dit så låste han bara dörren & ignorerade våra sms, jävla idiot! tur att jag inte känner honom.

Vi sket i hans fjanterier & gick hem till Jocke istället, det va trevligt (:
Det va Jocke, jag, anki, kahlin, tony och nån mer jimmy till en början, sen kom en till tony, talliban & nån mer snubbe jag aldrig hade sett förut.

Gick inte & la oss förens runt 5 & vaknade 8 imorse .. usch säger jag bara! & kunde inte somna om pga. bakfyllan jag hade ..

IDAG tog jag 10 bussen hem ifrån brandstation & har inte gjort något speciellt sedan dess, lyssnat på musik, tittat på OC, gjort mig iordning, gosat med Robin & grejjat på datorn ..

SEN åker jag hem till Niklas Hay Werner, flera år sen jag pratade med honom, trevligt !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: