Tisdag, fishing time 23:42

HEJ !

IDAG åkte jag till skolan & va där vid 9, (niklas körde mig).

Slutade klockan 3, blev hämtad av Robert & Donken & när jag kom hem så satt jag bara vid datorn & lyssnade på musik & lite senare tog jag mopeden hem till Donken & hämtade upp Robert, åkte till kiosken & köpte ciggaretter & sen åkte vi hem till Fredde & åkte med dom till Norskens brygg & tog Robert & Richard båt, HAHA, eftersom att Roberts motor på båten har PAJJAT så fick vi lift av Richards båt istället, men jag fick allt ro hela vägen tillbaks sen, MUSKLER ;)

♦ Fick ingen fisk varken Jag eller Robert .. de ända som fick fisk va Richard & Marcus 

NU
skulle egentligen jag & robert ha glott på film, men blev för sent för det ..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: