Fest, ikea

I fredags, åkte jag och emil hem till henke och där hände inte så mycket till en början tills Adde, johan och johnny kom dit, så satt vi och tog några öl.
Efter det drog vi hem till Jonte och fortsatte dricka öl och även minto, men eftersom att dom som var hos honom skulle till Olerýs så fick vi helt enkelt hitta någon annan stans att ta vägen och det blev hem till Emil !
Vilket vi ångrade dagen efter, kvällen slutade bra, men städningen dagen efter kändes inte så himla posetiv :P
Klockan 20 över 6 vaknade jag av att jag var vrålhungrig, så drig med mig Anki till shell :P

I lördags, låg vi och drog oss i soffan efter städningen och vaknade sen av att mamma skickade ett sms om att jag skulle gå ut för att hon skulle hä,ta mig s¨jag kunde vara hemma lite innan jobba, och vid halv 4 åkte jag och hämtade upp Emil och släppte av han hos henke innan jag åkte till brålanda för att börja jobba klockan halv 5 ..

Efter jobbet åkte jag först och hämtade pizza åt familjen i vargön och på väge hem mötte jag upp Emil på shell så åkte vi hem till mig tillsammans och åt pizza innan vi åkte hem till honom för att sedan nana.

I söndags, vaknade vi vid halv 8, låg och drog oss en stund, duschade kroppen, sminkade mig och tog på mig kläder för att klockan 9 åkte vi hem till hans föräldrar, åt frukost där och åkte sen till garaget för att Emils avgasrör hänger och skrapar lite titt som tätt, så det fixade han till och när vi var färdiga med det åkte vi till ikea med hans mamma och lillebror och det var väldigt trevligt tycker jag :)

Ikväll,
vet jag inte riktigt vad som händer ..

Have a nice day !

Puss & Kram Emil <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: