God morgon !

Igår, åkte jag hem till Lillemor och hade det trevligt med henne och Jonny, innan "mammas pojkar" började klockan 8 kom Emil förbi på en ciggarett innnan han skulle hem från Adde, efter "mammas pojkar" åkte jag hem till Emil så tog han sin bil efter mig hem, tog en ciggarett med Sabine och Angelica och sen hämtade jag ytterligare kläder till idag och sen åkte vi hem till honom, lyssnade på musik, han berände skiva och medan han gjorde det så duschade jag, skönt !

Idag,
vaknade jag klockan 9, gick upp, skölde av mig hår som stog åt alla håll, hade jag inte gjort det så hade det inte gått att platta :P När jag´hade gjort mig iordning gick jag ner till tvättstugan och vek tvätt och tog upp, vek ihop alla mina kläder och la dom i väskan och sen satt jag och drack te och lyssnade på musik :)

En väldigt härlig morgon !

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag, får se vad kvällen har att erbjuda :)

Have a nice day !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: