Min vardag

I onsdags, åkte jag hem till Emil och det blev tända ljus, go musik och matlagning, han bjöd mig på en jätte god korvstroganoff :)

Igår, åkte jag, Marion och Pernilla till överby så köpte jag present till Emil och även smycken till mig själv, blev två armband. Efter det åkte vi hem till dom och gjorde inte så mkt och vid 5 åkte vi hem till mig och åt mat, jag fick pengar av mormor så då åkte vi till överby en svängis till och då köpte jag ett vitt linne och en stor t-shirt, nöjd är jag !

När vi kom hem till dom igen så gjorde vi inte så mkt, Pernilla spelade spel och vi satt och tittade på och tjötade samtidigt :P Sen vid 8 kom Emil och hämtade mig så duschade jag och sen la vi oss. Vid 2 åkte jag och hämtade Pernilla och Marion på vägen till trollhättan för att hämta Lina & Lisa, hahaha, det var kul att Stahre blev intagen till fyllecell för att han sa "polis polis potatisgris", haha !
Kom tillbaka till Emil vid tre och somnade.

Idag, vaknade jag klockan 6 av att Emils alarm ringde, och då låg jag kvar i sängen till halv 9 eller nåt, sköönt! :)
Klockan halv 11 kom Emelie och drack te med mig och efter en stund gick vi till shell och mötte upp pappa och åkte med honom till hans garage så jag fick hämta hans bil.

Efter det åkte jag och Emelie in till stan för att lämna tillbaks en bok på biblioteket och på vägen blev jag stoppad och hittade först inte körkortet, fy va nervös jag var, som tur var hittade Emelie det mellan alla kvitton jag hade i plånboken :P

Idag blir det en lugn dag framför idol för imorgon ska jag upp och jobba klockan 7 ...

Have a nice day !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: