Möte, skola och plugg ...

Igår, fick jag låna mamma och niklas bil för att jag skulle på viktigt möte i Brålanda som handlade om vikariepolen tråkigt tyckte jag att det var men intressant :)
Efter
det åkte jag förbi Emil en stund och tod en ciggarett för att sen lämna hem bilen, äta och sen kom han och hämtade mig efter en stund så la vi oss i soffan och tittade på "bonde söker fru" och "oskyldigt dömd", efter det gick vi ner till tvättstugan och hängde upp tvätt och sen la vi oss och nanade, gottgott !

Idag, gick jag till skolan vid 9, hade möte med Maria om projektarbetet ...
Efter det gick vi och åt pannkakor, mums !

Vid 12 kom mamma och hämtade mig, vi åkte förbi Emil en snabbis för att jag skulle hämta min dator där, sen till torpahallen och efter det hem och jag har inte gjort mer än att plugga och titta på one tree hill ! hehe.

have a nice day
!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: