Mys i badkaret, träffa Anki och sedan myskväll med sötnosen <3

halloj!

Igår, tittade jag på one tree hill och andra avenyn, gottit.
Efter det la jag mig i badkaret en stund, så skönt är det, när jag var klar skrev Ankimsn och frågade om jag ville komma bort och tjöta lite och det var trevligt, har ju som sagt inte träffat henne på ett tag nu, vi har våra perioder :)

Efter jag vart där skrev Emil och frågade om jag skulle med honom till kvantum föratt handla och efter det åkte vi hem till honom och tvättade för första gången själva så jag fick ringa mamma och fråga lite :P 
Efter det bärde vi upp hans ljug till tv:n och sen blev det myskväll framför filmen "stay alive", får aldrig nog av den filmen, har sett den hur många gånger som helst, alltid lika bra :)

Idag,
vaknade jag halv 9, åt frukost, Lina kom förbi en sväng innan hon skulle cykla hem, satte mig framför tv:n för att vänta in Emelie som jag skulle möta utanför brandstationen klockan 20 i 12 typ och nu sitter vi här i skolan med projektarbetet framför oss och det suger verkligen med tanke på hur mycket vi har kvar att skriva på skiten ..
jaja, det ordnar sig väl :)

have a nice day !


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: